tisdag 26 maj 2009

Åååå vilket väder...helt underbart. Synd bara att man ska sitta i en bil å mögla hela dagen=(
Hade en underbart fin dag med mina barn i Örebro i går i alla fall...vi slet med oss mormor oxå. Lite back up om det skulle bli lite gnälligt, men det gick ganska smärtfritt.

Helgen har varit relativt lugn här på Noravägen...inte gjort så mycket. Var till min vän Emma å hennes familj å hälsa på i fredags det var skönt att få tjata av sig lite;) I söndags var Maja här med sin familj å gav present till Evelyn... å vipps så vart det en till Barbie i samlingen=)
Minns lite själv hur det var...Barbie stog alltid högst upp på listan...å eftersom jag minns det ganska väl så måste ju det betyda att jag inte är såååå himla gammal;) Oj då nu vart det åldersprat igen...tror jag är på väg in i en kris...hahahaha!!!! Eller va säger du Emma??!!=)

Nej nu ska jag inta min enormt avanserade middag...2 kokta korvar med bröd. Tur man käkar själv=)

Ha en toppen dag.
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar