fredag 22 maj 2009

I dag var det att ställa klockan tidigt då mina små guldklimpar skulle komma strax efter 07.00...som jag har längtat=) Man blir ju helt galen den veckan dom är hos sin pappa, tror vi mammor har svårare att ta detta skift boende. Men nu när dom kommer så är det äntligen lite liv i huset...annars är det såååå tyst.
Vet inte riktigt vad man ska hitta på i dag...vädret är ju inte speciellt inbjudande till utelek. Så i dag blir det nog lite pyssel på schemat.

Ska träffa Mimmi vid 12.30 för en lunch på stan=) Mysigt. Snacka lite skit å bara käka gott=)

I morgon kväll/natt blir det jobb...20-05. Brukar inte ta skift på helgen när jag har barna men i bland händer det=) Tror det blir en lugn natt...det är ju helg innan löning å allt. Ska jobba en del på söndag oxå.

På måndag ska jag å mina kids in till Örebro å shoppa "lite"...brukar bli en sådan tripp med jämna mellanrum=) Då är det ett fasligt spring i alla klädaffärer...brukar gå riktigt bra, dom verkar vara lik mamma=) För HON gillar shopping=) Vi brukar avsluta dagen med Panduro å leksaks affären=)
Måste hitta nått att ha på mig nästa helg...min karl spelar på Wickan så då måste man vara där=) Frågan är bara vad man ska inför skaffa...finns ju as mycket snyggt men när man är 2 äpplen å en hund skit hög så sitter liksom inte alla kläder som gjutet. Men men jag får ge det ett försök i alla fall.

Nej nu måste ja göra lite nytta.

Ha en bra dag på er i regnet!!
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar